Aktualności

04-02-2019

Nowość wydawnicza: "Nowe technologie – nowe czasy – nowe pokolenia. Charakterystyka młodych użytkowników nowych mediów z perspektywy analizy transakcyjnej"


Nasza Biblioteka Edukacyjnej Analizy Transakcyjnej poszerzyła się właśnie o książkę autorstwa dr Zbigniewa Łęskiego pt "Nowe technologie – nowe czasy – nowe pokolenia. Charakterystyka młodych użytkowników nowych mediów z perspektywy analizy transakcyjnej". Autor konsekwentnie wykorzystuje koncepcję AT do opisu i analizy zjawisk związanych z funkcjonowaniem człowieka w świecie mediów, cyberprzestrzeni, edukacją medialną, itp. Niniejsza pozycja to kolejna jego publikacje utrzymująca się w tym właśnie nurcie. Tym razem jej wiodącym tematem są tak zwane generacje Y oraz Z z perspektywy analizy transakcyjnej.

20190122_110617872_iOS



Strona wykorzystuje pliki cookies

Polityka prywatności